HULP BIJ EEN VLOTTE OPSTART
Stap voor stap haal je het maximum uit Cafca Software
Jij verdient de beste softwareoplossing voor je installatiebedrijf. En in ons vind je een partner die meedenkt, adviseert en ondersteunt in elk aspect van je bedrijfsvoering. Wij staan aan je zijde om met Cafca Software je bedrijfsprocessen te digitaliseren. Samen blijven we gaan voor efficiëntie, kwaliteit, succes en groei.
stap voor stap naar de juiste oplossing
Samen bekijken we eerst je ideale reis naar succes
Kennismaking en demo
We starten altijd met een kennismakingsgesprek en het geven van een persoonlijke demo. Samen inventariseren we hoe je vandaag werkt. Tegen welke administratieve problemen loop je aan? Welke processen kosten nu veel tijd en hoe kan Cafca Software deze oplossen?
Kant-en-klare offerte
Ben je overtuigd dat je met de websoftware van Cafca succes in huis haalt? Dan sturen we je altijd per e-mail een duidelijke offerte voor de gewenste module(s) zoals we hebben afgesproken.
NIEUWE KLANT? WELKOM BIJ CAFCA SOFTWARE
We gidsen je in heldere stappen naar een succesvolle implementatie en opstart
1
Voor Cafca Software gekozen?
Je kunt de offerte digitaal ondertekenen. We sturen je per e-mail de opdrachtbevestiging, de licentie- en algemene voorwaarden en alle informatie over de opleidingen. Je verklaart je akkoord met deze voorwaarden nadat je de eerste keer inlogt (zie punt 2).
2
Account- en inloggegevens
Van ons supportteam ontvang je per e-mail je inloggegevens, de handleiding en instructievideo's. Hiermee krijgen jij en je medewerkers toegang tot jullie Cafca Software zodat jullie alvast alle functionaliteiten kunnen verkennen. Het is handig om de handleiding
goed door te nemen voordat de opleiding start.
3
Wat we nodig hebben om je Cafca Software database gebruiksklaar
te maken
- je bedrijfslogo in grafisch formaat
- een voorbeeld van je huidige factuur, offerte
en/of werkbon
- een lijst van je klanten, leveranciers en andere
relaties in een Excel-bestand
4
Afspraak voor opleiding
Onze consultant neemt contact op om de opleiding in te plannen, 3 uren ter plaatse of 2 x 3 uren vanop afstand. Hij leidt je door de verschillende modules en beantwoordt eventuele je vragen. Je team raakt zo volledig vertrouwd met alle mogelijkheden. De consultant zal zijn e-mailadres achterlaten om achteraf vragen over de opleiding te beantwoorden.
5
Ideeën en opmerkingen?
We staan open voor eventuele suggesties om Cafca Software te verbeteren. We bestuderen elk aangereikt onderwerp in functie van het welzijn van onze community gebruikers/installateurs.
6
We staan altijd voor je klaar
Nu ben je zelf met je team aan zet om Cafca Software efficiënt te gaan gebruiken. Maar je staat er niet alleen voor. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen en/of extra ondersteuning nodig hebt.
Het supportteam is bereikbaar via telefoonnummer
011 54 70 16 op werkdagen van 8.00 tot 12.30 uur
en van 13.00 tot 18.00 uur. Of stuur een e-mail naar support@cafca.be waardoor je vraag via ons ticketing-systeem snel en met mensenhanden (dus geen chatbot) wordt afgehandeld.
TIPS! GOEDE VOORBEREIDING IS HET HALVE WERK
Wat jij én je collega's al kunnen doen voor een succesvolle start?
Het belangrijkste is ... niet afwachten, maar dóén!
1
Wie zijn de key-users?
Wijs sleutelgebruikers aan die verantwoordelijk zijn voor het succesvol implementeren en gebruiken van Cafca Software. Zij gaan de software diepgaand begrijpen en kunnen collega's ondersteunen.
2
Is iedereen betrokken?
Betrek alle collega's die de software gaan gebruiken bij de implementatie en opstart.
3
Opleiding bij start
Zorg dat alle gebruikers een opleiding krijgen. Extra opleidingen nodig? Schakel onze trainer in of leid één van je collega’s op tot trainer.
4
Kijk alvast rond
Is de starttraining in aantocht? Zorg dat iedereen goed voorbereid is! Log een keer in en kijk alvast rond voordat de opleiding begint.
5
Start-up instructievideo en handleiding
Bekijk de Start-up instructievideo Cafca Software op ons Youtube-kanaal. Download ook de Start-up Handleiding en neem deze volledig door. Hiermee kan je al de basisgegevens invullen die je doorheen het gebruik van Cafca Software nodig hebt.
6
Materialenbibliotheek en klantenlijst samenstellen
Stel alvast een prijslijst met stamartikelen op met behulp van de webshop van je favoriete groothandel. Voeg enkele klanten in relaties toe.
7
Stel eenvoudig documenten op
Maak al eens een eenvoudige factuur, werkbon en offerte.
8
Vier de lancering én start de kostenbesparing
Plan een officiële lancering en vier de succesvolle implementatie met het team. Dit schept vertrouwen!
9
Vraag altijd om hulp
Kom je ergens vast te zitten? Bekijk onze support pagina en de kennisbank waar je alles vindt voor ondersteuning.
10
Opfrisopleidingen
We blijven Cafca Software optimaliseren en zorgen voor updates en nieuwe functionaliteiten. Zorg daarom 1 of 2 keer per jaar voor (opfris)opleidingen. Zeker als je nieuwe modules gaat gebruiken. Laat nieuwe medewerkers ook niet zonder een opleiding Cafca Software gebruiken.
Cafca Software Academy instructievideo's
Start-up video Cafca Software Cloud
Hoe maak ik snel en gemakkelijk een offerte?
Nieuw! Hoe werkt digitaal ondertekenen van offertes?
Hoe maak je snel en gemakkelijk een factuur?
Digitale werkbon opmaken + digitale planning
DigaService: installaties + onderhoudsplan
Hoe werkt de digitale werkbon app voor techniekers?
Hoe bestel je materiaal vanuit een offerte?
Cafca Software Academy uitgebreide Webinars
DigaBon + DigaPlanning en DigaService
DigaCommerce en DigaProject (offerte - projecten)
Module DigaCommerce - Artikelenbeheer
VERPLICHT LEESVOER VOOR KEY-USERS
Maak tijd vrij om de handleidingen goed
door te nemen
Je bent dan verzekerd van succes!
- Start-up handleiding
- Handleiding Materialen
- Handleiding Arbeid
- Handleiding Elementen
- Handleiding Verkoopoffertes
- Handleiding Verkoopfacturen
- Handleiding Verkoopfacturen versturen via Peppol
- Handleiding DigaBon + DigaPlanning
- Handleiding DigaService
- Handleiding DigaRegistration
- Handleiding DigaStock
- Handleiding attesten versturen VEKA