nauwkeurig bedrijfsbeheer, geen papierstapel meer
Gespecialiseerde software voor alarminstallateurs en beveiligingsbedrijven
Net zoals jij je klanten op beide oren laat slapen, doen wij dat voor jou. Dankzij onze administratiesoftware voor alarminstallateurs en beveiligingsbedrijven pieker je ‘s nachts niet meer over die torenhoge papierstapel.
Want die is er niet meer! Al je bedrijfsprocessen lopen lekker digitaal en gestroomlijnd.
Dé 6 oplossingen voor jouw alarm- of beveiligingsbedrijf
Dé sleutel tot een hogere omzet:
software voor alarminstallateurs
Cafca Software inventariseert al je alarm- en beveiligingsinstallaties en geeft je ook automatisch meldingen voor preventief onderhoud. Zo garandeer jij een perfecte na-verkoop en moeten jij noch je klanten zich zorgen maken.
Met onze DigaBon-module plan je eenvoudig complete werkbonnen, inclusief foto’s en installatie-attesten.
Onze software voor alarminstallateurs bestaat uit 6 modules. Je kiest er één, meerdere, of allemaal. Wij willen gewoon dat jouw dagelijkse administratieve frustraties zijn opgelost. Alle functionaliteiten sluiten op elkaar aan.
Wil je klein starten en daarna uitbreiden? Kan perfect!
Offertes & facturen
Beheer je administratie in alle rust.
Koppel met groothandels, stuur duidelijke en juiste offertes en factureer direct in je eigen huisstijl. Alles stroomt automatisch door naar je boekhouding
Werkplanning
Plan gemakkelijk projecten en service-opdrachten in en handel digitale werkbonnen en attesten op de werkvloer af.
Werk papierloos en straal professionaliteit uit.
Projecten
Beheer projectorders en factureer volgens afspraak. Je projecten lopen georganiseerd, ook voor je werknemers. Zo verminder je het risico op fouten.
Nacalculatie gebeurt automatisch.
Onderhoudsbeheer
Inventariseer je alarminstallatie of beveiligingsinstallatie.
Communiceer met je klanten over het nodige onderhoud en laat informatie over de installatie doorstromen naar de onderhoudsbon en werkplanning.
Track & tijdsregistratie
Behoud controle over gewerkte uren en bedrijfsvoertuigen.
Of gebruik enkel de Webuur App. Beide systemen voeden je projecten en loonadministratie.
Voorraadbeheer & materiaalplanning
Optimaliseer de goederenstroom in je bedrijf.
Ken je voorraad én weet wat je nodig hebt voor volgende opdrachten.
BESPAAR TIJD, VERMIJD FOUTEN
Ga meteen aan de slag en werk geruster door koppelingen met deze groothandels
Je hebt ongetwijfeld favoriete leveranciers voor je alarm- en beveiligingsapparatuur. Wel, onze administratiesoftware voor alarminstallateurs koppelt met 20+ webshops van groothandels in de installatiesector. Zo bespaar je nog meer tijd en vermijd je fouten.
Je hebt steeds toegang tot de juiste materialen mét de courante prijzen. Bovendien kun je alle documenten van de webshop overbrengen naar je Cafca Software document. Uit je offerte maak je eenvoudig een projectorder, bestelling, werkbon en factuur. Je gekoppelde stambestand gebruik je voor je eigen administratie en deel je ook met al je installateurs op de werkvloer.
BESPAAR TIJD, VERMIJD FOUTEN
Roep boekhoudkosten
een halt toe
Onze software koppelt ook met je boekhoudprogramma
en/of boekhoudsysteem.
Je stuurt je facturen eenvoudig digitaal door naar je boekhouder (via exportbestand UBL), waardoor hij of zij minder tijd nodig heeft. Minder gedoe voor je boekhoudkantoor. En minder kosten voor jou!
PERSOONLIJKE DEMO
Wil je eerst zien en dan pas geloven?
Wil je eerst zien wat onze software voor alarminstallateurs en beveiligingsbedrijven allemaal kan? Onze experten tonen het maar al te graag in een persoonlijk demonstratie.
fans alarminstallateurs en beveiligingsbedrijven
Ook deze alarminstallateurs en beveiligingsbedrijven
werken efficiënter dankzij Cafca Software
Je onmisbare voordelen in de praktijk
Loop nooit meer een service mis én creëer
extra omzet uit je naverkoop
- Onderscheid je met je offertes en scoor meer orders
- Versnel je bestellingen en werkplanning
- Volg de financiële status van je projecten
- Maak van elke installatie een dossier en deel het met de werkvloer
- Laat het onderhoudsplan je klanten verwittigen en wisselstukken bestellen
- Maak van elke taak een ticket
- Vul de wachtkamer van de werkplanning met service- en onderhoudsopdrachten
- Garandeer een correct onderhoud van je installaties
- Voeg werkuren, verplaatsingen en materiaalverbruik toe aan werkopdrachten
- Maak een werkopdracht compleet met foto's en attesten
- Lever een factuur af die je kan staven
- Maak komaf met fouten in je administratie
- Ken je voorraad en vervang afhalingen door leveringen
- Maak het jezelf en je boekhouder gemakkelijk
- Verbeter je financiële situatie door automatische facturatie en aanmaningen
- Profiteer van 100% support, zowel in de software als via onze helpdesk