9 voordelen van Cafca installatie- en onderhoudsbeheer

Delen

Wist je dat je met het installatie- en onderhoudsbeheer van Cafca een overzicht kan maken van alle installaties die jouw bedrijf in beheer heeft? Zo zorg je ervoor dat je een digitale portefeuille van installatie(s) opbouwt zoals een verzekeringsagent een portefeuille van verzekeringen heeft. Wij sommen daarnaast nog 9 voordelen op  van ons installatie- en onderhoudsbeheer.

  1. Elke installatie wordt uitgebreid geïnventariseerd met een technische steekkaart, opleveringsdetails, componenten (artikelen), wisselstukken voor onderhoud (artikelen), werkbonnen, facturen, onderhoudsplan, facturenplan, attesten, logboek en een map voor externe bestanden (zoals foto’s, manual, schema, etc…).
  2. Elke installatie is gekoppeld aan een relatie, werkadres en factuuradres en krijgt een onderhoudsnummer en beschrijving.
  3. Elke installatie krijgt een vast type (bijvoorbeeld ‘CV’) en subtype (bijvoorbeeld ‘Gas’).
  4. Er is één globaal en groot onderhoudsplan van alle installaties.
  5. Het onderhoudsplan is een tool om uw maandelijkse onderhouden te filteren, een verwittigingsmail te sturen en preventief een onderhoudsbon te maken en in de wachtkamer van de planning terecht komt.
  6. Aan elke installatie kan een vast onderhoudsbedrag gekoppeld worden.
  7. De gebruikte materialen, foto’s en attest(en) als de werkbon zelf worden via de DigaBon App aan de installatie toegevoegd.
  8. De technieker ziet in zijn DigaBon App de technische steekkaart van de installatie, alsook alle vorige werkbonnen.
  9. Door Cafca Cloud te gebruiken (DigaBon, attest en factuur) wordt de Installatie-portefeuille automatisch aangevuld.

Kortom: handig én tegelijkertijd veelomvattend. Deze module bepaalt effectief de waarde van jouw bedrijf.

Wil je je bedrijf opwaarderen en ook eenvoudiger werken? Laat het ons weten en wij bekijken samen met je de mogelijkheden!

TIPS, UPDATES EN NIEUWTJES

Altijd als eerste op de hoogte? Schrijf je in op onze e-mail nieuwsbrief